UPWr w rankingu na pierwszym miejscu w swojej kategorii
UPWr na 1. miejscu wśród uczelni rolniczych i na 22. miejscu wśród wszystkich uczelni w Polsce. Weterynaria i nauki o żywności i żywieniu najlepsze w rankingu kierunków studiów „Perspektyw”.
W tegorocznym rankingu „Perspektyw” Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu zajął 22. miejsce wśród wszystkich uczelni akademickich w Polsce. To spory skok – w zeszłym roku znaleźliśmy się na miejscu 34. Jednocześnie UPWr został uznany za najlepszą uczelnię o profilu rolniczym.
Pod ocenę branych było 7 kategorii: efektywność naukowa, potencjał naukowy, umiędzynarodowienie studiów, absolwenci na rynku pracy, prestiż, warunki kształcenia i innowacyjność. UPWr najlepiej wypadł w innowacyjności (5. miejsce w kraju), potencjale naukowym (8. miejsce) oraz efektywności naukowej (20. miejsce).
„Perspektywy” przeprowadziły również ranking najlepszych kierunków studiów – pod uwagę są tu brane m.in. jakość przyjętych na studia, ekonomiczne losy absolwentów, uprawnienia do nadawania stopni naukowych, nadane stopnie naukowe, publikacje naukowe pracowników, cytowania, studenci zagraniczni, patenty i prawa ochronne.
Podobnie jak w ubiegłym roku weterynaria i nauki o żywności i żywieniu znalazły się na szczycie zestawienia. Oba zdobyły 100% punktów.
fot. Shutterstock / Tomasz Lewandowski
Wysokie pozycje zajęły również kierunki: zootechnika (3. miejsce), architektura krajobrazu (5. miejsce), biotechnologia (6. miejsce), geodezja i kartografia (6. miejsce), kierunki rolnicze i leśne (7. miejsce).
Ta strona wykorzystuje pliki cookies własne w celu zapewnienia prawidłowego jej działania. Te pliki cookies pozostaną aktywne zawsze, nie ma możliwości wyboru w tym zakresie, ponieważ są to pliki cookies, dzięki którym strona funkcjonuje w prawidłowy sposób. W tych plikach cookies zapisana zostanie informacja o ustawieniach plików cookies użytkownika. Dodatkowo wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych. Więcej informacji w polityce prywatności.
Cel
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Zgoda
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych, które obsługują funkcje witryny lub aplikacji, np. ustawień języka.
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów
Zgoda
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.