eu_green_logo_szare.png

Aktualności

Październikowe posiedzenie senatu

Senatorowie zatwierdzili regulamin projektu„Innowacyjny Doktorat”, podsumowali rekrutację na rok akademicki 2017/2017 i dyskutowali o Ustawie 2.0.

Senatorowie zatwierdzili porządek dzienny obrad i protokół z poprzedniego posiedzenia senatu, a następnie podjęli uchwały w sprawie:

  • Wyboru podmiotu do badania sprawozdania finansowego za rok 2017 i 2018,

  • Wyrażenia zgody na zawarcie przez rektora umowy o współpracy między Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu a Lwowskim Państwowym Uniwersytetem Medycyny Weterynaryjnej i Biotechnologii im. S. Z. Grzyckiego,

  • Wyrażenia zgody na zawarcie przez rektora umowy o współpracy między Uniwersytetem Przyrodniczym we Wrocławiu a Narodowym Uniwersytetem im. Iwana Franki we Lwowie,

  • Zatwierdzenia Regulaminu przyznawania środków na projekty badawcze „Innowacyjny Doktorat” realizowane przez doktorantów w określonych dyscyplinach i osoby rozpoczynające karierę naukową nieposiadające stopnia naukowego doktora na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu,

  • Zmian do uchwały powołującej Uczelnianą Komisję Wyborczą,

  • Zmian do uchwały powołującej Senacką Komisję Badań Naukowych na okres kadencji władz uczelni, tj. od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2020 r.,

  • Zatrudnienia na Wydziale Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr. hab. Krzysztofa Sośnicy,

  • Zatrudnienia na Wydziale Biotechnologii i Nauk o Żywności na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr hab. Barbary Żarowskiej,

  • Zatrudnienia na Wydziale Przyrodniczo-Technologicznym na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr. hab. Jacka Urbaniaka,

  • Zatrudnienia na Wydziale Przyrodniczo-Technologicznym na stanowisku profesora nadzwyczajnego dr hab. Renaty Galek.

Prorektor ds. nauki i współpracy z zagranicą Jarosław Bosy oraz prorektor ds. studenckich i edukacji Józef Sowiński przekazali senatorom informację o działalności i założeniach na najbliższy rok podległych im pionów. Prorektor ds. rozwoju uczelni Adam Szewczuk i dyrektor Centrum Sieci Komputerowych Piotr Sawicki poinformowali o stanie informatyzacji uczelni oraz systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów. Dyrektor Biura Rekrutacji Paulina Boroń-Kacperek opowiedziała o przebiegu rekrutacji na rok akademicki 2017/2018.

Ostatnim punktem październikowych obrad senatu była dyskusja nad wprowadzeniem zmian w statucie uczelni w świetle Ustawy 2.0.

Powrót
30.10.2017
Głos Uczelni
wydarzenia

magnacarta-logo.jpglogo European University Associationlogo HR Excellence in Researchprzejdź do bip eugreen_logo_simple.jpgica-europe-logo.jpglogo-1.png