eu_green_logo_szare.png

Aktualności

Kwietniowe posiedzenie senatu

Podczas posiedzenia senatu podjęto uchwały dotyczące m.in. zasad rekrutacji na I rok studiów, limitów miejsc na poszczególnych kierunkach i studiów doktoranckich, jak również powołania nowych studiów podyplomowych na Wydziale Biotechnologii i Nauk o Żywności.
Kwietniowe posiedzenie Senatu UPWr rozpoczęto od chwili ciszy poświęconej prof. Jerzemu Monkiewiczowi.

Senatorowie zatwierdzili porządek dzienny obrad i protokół z poprzedniego posiedzenia senatu, po czym podjęli uchwały w sprawie:

  • Wprowadzenia zmian do Regulaminu Studiów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu,
  • Warunków i trybu przyjmowania kandydatów na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na UPWr w roku akademickim 2019/2020,
  • Liczby miejsc na I rok poszczególnych kierunków studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia, jednolitych studiów magisterskich oraz studiów w języku angielskim w roku akademickim 2018/2019,
  • Powołania na Wydziale Biotechnologii i Nauk o Żywności studiów podyplomowych „Żywienie, dietetyka i sztuka kulinarna”,
  • Przebudowy Domu Studenckiego „Arka”,
  • Zmian w ogólnych zasadach rekrutacji na studia doktoranckie,
  • Szczegółowych zasad rekrutacji na studia doktoranckie w roku akademickim 2018/2019,
  • Szczegółowych zasad rekrutacji na studia doktoranckie w roku akademickim 2018/2019 realizowana w ramach projektu „BioTechNan – Program Interdyscyplinarnych Środowiskowych Studiów Doktoranckich KNOW z obszaru Biotechnologii i Nanotechnologii”,
  • Zmian do Regulaminu postępowania przy nadaniu tytułu doktora honoris causa na UPWr,
  • Nadania tytułu doktora honoris causa UPWr profesorowi Wolfgangowi Kellerowi z Uniwersytetu w Stuttgarcie,
  • Zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Instytucie Agroekologii i Produkcji Roślinnej dr hab. Magdaleny Szymury,
  • Zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Instytucie Agroekologii i Produkcji Roślinnej dr. hab. Romana Wacławowicza.

W części senatu poświęconej sprawozdaniom jednostek przedstawiono referaty dotyczące:

  • Realizacji strategii informacji i promocji uczelni oraz krótko- i długoterminowe plany rozwoju rangi uczelni,
  • Działalności Archiwum UPWr,
  • Działalności studenckich kół naukowych na UPWr w roku akademickim 2016/2017,
  • Działalności uczelni w zakresie współpracy z zagranicą i programu Erasmus+.

magnacarta-logo.jpglogo European University Associationlogo HR Excellence in Researchprzejdź do bip eugreen_logo_simple.jpgica-europe-logo.jpg