Nowa edycja Budżetu Partycypacyjnego
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Zapraszamy do aktywnego udziału w Budżecie Partycypacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na rok 2024. Celem budżetu jest wspieranie innowacyjnych i przedsiębiorczych rozwiązań zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju i realizowanie projektów prośrodowiskowych, które integrują społeczność uczelni.
PROJEKTY:
Wartość projektów wynosi 100 tysięcy złotych brutto, z czego 50 tysięcy złotych brutto przeznaczone będzie na projekty pracownicze i doktorantów, a kolejne 50 tysięcy złotych brutto na projekty studenckie. Projekty pracownicze mogą obejmować działania w przestrzeni ogólnodostępnej na rzecz poprawy jakości pracy i rozwoju pracowników, doktorantów i słuchaczy Szkoły Doktorskiej. Projekty studenckie mogą dotyczyć działań wspierających aktywność studencką i rozwój infrastruktury używanej przez studentów.
JAK ZGŁOSIĆ PROJEKT:
Zgłoszenia projektów przyjmowane są za pośrednictwem maila, poprzez wypełnienie formularza, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu budżetu. Formularze należy przesyłać na skrzynkę mailową: budzet.partycypacyjny@upwr.edu.pl. Zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie z adresów w domenach @upwr.edu.pl oraz @student.upwr.edu.pl.
HARMONOGRAM:
Zgłaszanie projektów: 2 stycznia - 22 stycznia 2024 roku
Weryfikacja projektów: 30 stycznia 2024 roku
Ogłoszenie projektów zakwalifikowanych do głosowania: 5 lutego 2024 roku
Głosowanie: 5 lutego - 9 lutego 2024 roku
Ogłoszenie wyników: 12 lutego 2024 roku
Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa w kształtowaniu naszej uczelni! Szczegóły oraz regulamin dostępne są na stronie internetowej Budżetu Partycypacyjnego.