Tytuł projektu: „Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną oraz rozwój Welcome Point”
Akronim Projektu: Welcome to UPWr 2.0
Okres realizacji projektu: 01.09.2024 – 31.08.2026
Budżet projektu: 327 221,88 zł
Kierownik projektu: Paulina Boroń-Kacperek
Krótki opis:
Celem projektu jest podjęcie kompletu działań promocyjnych za granicą, zgodnie z trendami marketingowymi i oczekiwaniami Pokoleń Z i Alfa, opartych na nowoczesnych technikach marketingowych i wykorzystujących najskuteczniejsze narzędzia promocyjne skierowane na rzecz pozyskania na studia osób z nowych rynków zagranicznych oraz rozwój działalności Welcome Point (WP) w zakresie utworzenia strony WP i organizacji wydarzeń integracyjnych dedykowanych nowo przyjętym studentom.
Cele będą realizowane poprzez kompleksowe działania promocyjno-informacyjne poświęcone intensyfikacji promocji zagranicznej oraz podniesieniu jakości obsługi osób przyjmowanych na studia z zagranicy.
Dzięki tym dzianiom zwiększy się jakość i poprawi struktura przekazywanych informacji, usprawniona zostanie obsługa i wzmocniony wizerunek uczelni za granicą. Zapewnią one wzrost rozpoznawalności oferty dydaktycznej zagranicą oraz wzrost wskaźników rekrutacyjnych przyjmowanych kandydatów, a tym samym studentów i absolwentów, którzy w przyszłości będą mogli promować UPWr i Polskę w swoich środowiskach. Zwiększenie zasięgu promocji wpłynie na wizerunek uczelni na świecie. Działania te będą wzmocnione poprzez bezpośrednią promocję na targach połączonych z konferencjami edukatorów w dalekich destynacjach, gdzie do tej pory uczelnia nie była obecna.