eu_green_logo_szare.png

Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną oraz rozwój Welcome Point

logo nava

Tytuł projektu: „Zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia UPWr poprzez promocję zagraniczną oraz rozwój Welcome Point”

Akronim Projektu: Welcome to UPWr 2.0

Okres realizacji projektu: 01.09.2024 – 31.08.2026

Budżet projektu: 327 221,88 zł

Kierownik projektu: Paulina Boroń-Kacperek

Krótki opis:

Celem projektu jest podjęcie kompletu działań promocyjnych za granicą, zgodnie z trendami marketingowymi i oczekiwaniami Pokoleń Z i Alfa, opartych na nowoczesnych technikach marketingowych i wykorzystujących najskuteczniejsze narzędzia promocyjne skierowane na rzecz pozyskania na studia osób z nowych rynków zagranicznych oraz rozwój działalności Welcome Point (WP) w zakresie utworzenia strony WP i organizacji wydarzeń integracyjnych dedykowanych nowo przyjętym studentom.

Cele będą realizowane poprzez kompleksowe działania promocyjno-informacyjne poświęcone intensyfikacji promocji zagranicznej oraz podniesieniu jakości obsługi osób przyjmowanych na studia z zagranicy.

Dzięki tym dzianiom zwiększy się jakość i poprawi struktura przekazywanych informacji, usprawniona zostanie obsługa i wzmocniony wizerunek uczelni za granicą. Zapewnią one wzrost rozpoznawalności oferty dydaktycznej zagranicą oraz wzrost wskaźników rekrutacyjnych przyjmowanych kandydatów, a tym samym studentów i absolwentów, którzy w przyszłości będą mogli promować UPWr i Polskę w swoich środowiskach. Zwiększenie zasięgu promocji wpłynie na wizerunek uczelni na świecie. Działania te będą wzmocnione poprzez bezpośrednią promocję na targach połączonych z konferencjami edukatorów  w dalekich destynacjach, gdzie do tej pory uczelnia nie była obecna.

magnacarta-logo.jpglogo European University Associationlogo HR Excellence in Researchprzejdź do bip eugreen_logo_simple.jpgica-europe-logo.jpglogo-1.png